top of page

ინტერიერის დიზაინი

ჩვენ გთავაზობთ ინტერიერის დიზაინის სერვისების ყოვლისმომცველ არჩევანს, რომელიც მორგებულია მრავალფეროვან სტილზე და უნიკალურ პროექტებზე.

NOX-ში ისეთი ინტერიერის დიზაინის კონცეფციების შექმნაზე ვმუშაობთ, რომლებიც გამორჩეულ და პერსონალიზებულ სივრცეებს ქმნის.

რატომ ნოქსის ინტერიერის დიზაინის სერვისი

ჩვენი მიდგომა დეტალებისადმი ზედმიწევნითი ყურადღებითა და უნიკალურობისადმი ერთგულებით გამოირჩევა - ამ გზით ვმუშაობთ როგორც მცირე, ისე დიდი პროექტების შემთხვევაშიც.

მომხმარებელთა საჭიროებების ანალიზის შემდეგ, კრეატიული გადაწყვეტების შექმნის ეტაპი დგება. მიზნად ვისახავთ, რომ შექმნილი კონცეფცია გამორჩეულობის მიღმა პრაქტიკულ საჭიროებებსაც მოიცავდეს.

 

ამ მიმართულებით კი იდეალური შედეგი თანამშრომლობით მიიღწევა - დიზაინს
მომხმარებელთან ერთად ვქმნით. ტარდება დეტალური გასაუბრებები, ტესტები და კვლევები, რაც ოპტიმალურ შედეგებს გვაძლევს.

 

Მიზნად ვისახავთ, რომ თითოეულ პროექტში მდგრადი პრაქტიკა გამოვიყენოთ, რაც ინტერიერის ვიზუალურ სილამაზესთან ერთად ფუნქციონალურობას გვაძლევს და ბინადართა ცხოვრებას აუმჯობესებს.

რას მოიცავს ჩვენი ინტერიერის დიზაინის მომსახურება

  • ინტერიერის ყოვლისმომცველი დაგეგმვა
     

  • ინტერიერის უნიკალური სტილისა და ხასიათის შექმნა
     

  • პერსონალიზებული მასალების/ტექსტურების/ფერთა პალიტრის შერჩევა
     

  • ავეჯის შერჩევა და დაგეგმარება

  • Why do FAQs matter?
    FAQs are a great way to help site visitors find quick answers to common questions about your business and create a better navigation experience.
  • What is an FAQ section?
    An FAQ section can be used to quickly answer common questions about your business like "Where do you ship to?", "What are your opening hours?", or "How can I book a service?".
  • Where can I add my FAQs?
    FAQs can be added to any page on your site or to your Wix mobile app, giving access to members on the go.
  • How do I add a new question & answer?
    To add a new FAQ follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Add a new question & answer 3. Assign your FAQ to a category 4. Save and publish. You can always come back and edit your FAQs.
  • How do I edit or remove the 'Frequently Asked Questions' title?
    You can edit the title from the FAQ 'Settings' tab in the Editor. To remove the title from your mobile app go to the 'Site & App' tab in your Owner's app and customize.
  • Can I insert an image, video, or GIF in my FAQ?
    Yes. To add media follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Create a new FAQ or edit an existing one 3. From the answer text box click on the video, image or GIF icon 4. Add media from your library and save.

დაგვიკავშირდით

ერთად ვაქციოთ თქვენი ჩანაფიქრი რეალობად, შევქმნათ სივრცე, რომელიც გამოხატავს თქვენს ინდივიდუალიზმს

 

შეავსეთ საკონტაქტო ფორმა და უმოკლეს დროში დაგიკავშირდებით

სასურველი სერვისი
არქიტექტურა
ინტერიერის დიზაინი
ქალაქგეგმარება
ინდივიდუალური მოთხოვნა
bottom of page